ID: 51866
Omschrijving
Mooie Bandit 1200. Goed onderhouden, nagenoeg nieuwe banden. Ongeveer 300 km. In mijn bezit sinds 2009. 3e eigenaar. KM stand ongeveer 45000. Er zit inmiddels een achter Led verlichting achter en dubbel licht voor op. Ketting en tandwielen ongeveer bij 30000 vervangen. Olie en filter en bougies ongeveer 4000 km geleden vervangen.
Orginele boekjes erbij. Deze motor is altijd heel netjes behandeld, altijd binnen gestaan en nooit in de winter gebruikt. De reden dat ik de Bandit nu na 11 jaar wil verkopen is dat ik vorig jaar een GSXR 1000 heb gekocht, nog een BMW 1200 heb, een GS 750, en een motobecane uit 1953 heb. Dus is de Bandit nu overcompleet. Hij gaat niet weg onder €2000,- dus bieden lager dan dit bedrag heeft geen zin en zal ik helaas niet op reageren. Serieuze belangstellenden kunnen mij bellen voor een bezichtiging of vragen. 06 1651 4462
Vriendelijke groet
Ben
Orginele boekjes erbij. Deze motor is altijd heel netjes behandeld, altijd binnen gestaan en nooit in de winter gebruikt. De reden dat ik de Bandit nu na 11 jaar wil verkopen is dat ik vorig jaar een GSXR 1000 heb gekocht, nog een BMW 1200 heb, een GS 750, en een motobecane uit 1953 heb. Dus is de Bandit nu overcompleet. Hij gaat niet weg onder €2000,- dus bieden lager dan dit bedrag heeft geen zin en zal ik helaas niet op reageren. Serieuze belangstellenden kunnen mij bellen voor een bezichtiging of vragen. 06 1651 4462
Vriendelijke groet
Ben