De gratis Advertentie site van Emmen en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Emmen en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Kawasaki
ID: 5185

Heerlijke en eerlijke Zx6r 01 26dkm

€1.700,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Jordi
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Nette en technisch goede motor.
Motor heeft bij 25dkm een grote beurt gehad waarbij onder andere de kleppen gesteld zijn.

Start makkelijk en rijd voortreffelijk. Mede door de 1000km oude Pilot sport banden! Waardoor hij ook nog eens voortreffelijk stuurt.
Schakelt lekker soepel en heeft een mooie powerband.
Ondanks dat het een sport motor is, zit deze nog vrij rechtop. Wat lange ritten des te aangenamer maakt.

Er zit een automatisch ketting smeer systeem op, zelf heb ik deze nooit gebruikt omdat het veel rotzooi geeft.

De Motor is geleverd in de gele kleur. En heeft aan de rechterzijde val schade. Dit is gebeurd bij een eerdere eigenaar. Hierdoor zitten er wat krassen op de kap en de uitlaat. Helaas heeft deze toen ook de stickers verwijderd in een poging de kap op te knappen. Zelf vond ik de optische schade niet storend. Wel heb ik de motor laten nakijken om te verifiëren dat deze recht was.

Het standaard en het slot kunnen eventueel ook overgenomen worden.

Ik heb 2 sleutels bij de motor. Waarvan 1 originele.

De motor rijdt heerlijk en vind het ondanks de schade een plaatje om te zien. Vooral omdat ze er weinig in het geel zijn.

Ik doe de motor weg omdat ik verhuisd ben naar Denemarken en het importeren me te duur is en ik graag meer een tour model wil.

Bij vragen of interesse, graag contact via de mail.
Je mag natuurlijk ook bellen maar ivm mijn werk ben ik vaak slecht bereikbaar.

Jordi

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy