ID: 28039
Omschrijving
Nieuwe Icebreaker Incline merino windbreaker jacket Large (Medium) heren grijs. Compacte maatvoering.
De jas is winddicht, waterafstotend met twee afsluitbare zakken en merino voering, ook onder armen en op rug ventilatiegaatjes. Borst en rugpand is gevoerd met een merino mix en aan de zijkant alleen de windbreaker stof. Binnenkant boord zitten 2 trekkoordjes om het jasje strakker te trekken.
Af te halen, of te versturen, evt meest voordelig via ups voor €4. Icebreaker is van goede kwaliteit en naast de merino mede daarom prijzig, dus als je niet bekend bent met icebreaker, dit is een best technisch jasje, super licht met merino. Oorspronkelijke winkelprijs is €160.
Het jack valt compact, ik denk dat als je een slanke L (tot een kilo of 80, rond de 1.85, borstomvang iets rond of boven de 100cm bent, de maat goed (valt compact) is. Maar ben je een wat steviger bredere maat M, op t randje van L dan past het jasje ook prima. Bij voorkeur kun je hem ophalen, dan weet je het zeker. Het ligt helemaal aan hoe je je kleding graag draagt.
Heb je vragen, mail me even.
De jas is winddicht, waterafstotend met twee afsluitbare zakken en merino voering, ook onder armen en op rug ventilatiegaatjes. Borst en rugpand is gevoerd met een merino mix en aan de zijkant alleen de windbreaker stof. Binnenkant boord zitten 2 trekkoordjes om het jasje strakker te trekken.
Af te halen, of te versturen, evt meest voordelig via ups voor €4. Icebreaker is van goede kwaliteit en naast de merino mede daarom prijzig, dus als je niet bekend bent met icebreaker, dit is een best technisch jasje, super licht met merino. Oorspronkelijke winkelprijs is €160.
Het jack valt compact, ik denk dat als je een slanke L (tot een kilo of 80, rond de 1.85, borstomvang iets rond of boven de 100cm bent, de maat goed (valt compact) is. Maar ben je een wat steviger bredere maat M, op t randje van L dan past het jasje ook prima. Bij voorkeur kun je hem ophalen, dan weet je het zeker. Het ligt helemaal aan hoe je je kleding graag draagt.
Heb je vragen, mail me even.