ID: 10091
SPOED: HULP GEZOCHT! WEEKEND en a.s. week door Christen-man
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
HELP, ik red t niet alleen !?!
Inmiddels wel weer Optimistische en (nog niet zo heel lang) echt Christelijk in Jezus Gelovende (ben zeer overtuigend door Hem gered!) maar niet kerkelijke man van middelbare leeftijd ( t is wel een mond vol zeg):
zoekt en vindt (?) met spoed goede Hulp/Vrijwilligers!
Om te helpen met:
- het schoonmaken van de plavuizen vloer van ruimtes van in totaal 50 m2.(wit stof van kalk)
of/en
- het witten met muurverf en een roller van het plafond en de muren voor de laatste keer.
of/en
- licht schuren en schilderen van 2 deuren met grondverf en aflakken ervan en ook 2 ramen
of/en
- naar beneden tillen van meubelen, kleine kastjes, 4 stoelen en 2 (gedemonteerde) bedden kleding, tapijttegels, 2 rollen vloerzeil en nog wat klein spul.
WIE helpt ermee???
Ik geloof in GOD en dat daarmee er heel veel mogelijk is.......
maar
Een Wonder duurt meestal wat langer, vandaar dat ik om uw Hulp vraag.
Er is ter ondersteuning:
- alle benodigde materialen en
- thee, koffie, water, sap, e.d. koekje erbij(?) en voldoende te eten
- en ook humor, muziek en evt. een goed gesprek, over wat dan ook.
- een roze bril en ook roze hoed om alles positief ;) te blijven bekijken
- Kortom het kan LEUK en GEZELLIG worden.
-- WIE helpt ermee???
Er blijven ook nog veel spullen, allerlei meubelen, verlichting, gordijnen vitrage en andere huishoudelijke gebruiksartikelen over, want het is voor mij de bedoeling om met veel minder spullen gelukkiger te worden!
Wanneer u zelf daarvan iets of meerdere dingen kunt gebruiken mag u daar natuurlijk GRATIS van uitzoeken en meenemen.
FInancieel wordt er nauwelijks of geen vergoeding gedaan, natuurlijk wel uw reiskosten e.d.
Ik dank onze GOD bijvoorbaat,
(wees niet bang dat ik je met t geloof, de bijbel ofzo om de oren sla, haha maar ik vertel je met liefde mijn verhaal over mijn goddelijke ervaring.....;)
BIJVOORKEUR via SMS, telefonisch of (Whats)app reageren!
Met Hartelijke Groeten,
Ab
Heel Jammer maar dit moet helaas toch worden gezegd:
RESPECT A.U.B. & ALLEEN EEN SERIEUZE REACTIE WORDT BEANTWOORD!!!
Op negatieve en anonieme berichten, ook die zonder naam, wordt helaas niet gereageerd, daar heeft u overigens ZELF, vroeg of laat, het meeste last van!!
Inmiddels wel weer Optimistische en (nog niet zo heel lang) echt Christelijk in Jezus Gelovende (ben zeer overtuigend door Hem gered!) maar niet kerkelijke man van middelbare leeftijd ( t is wel een mond vol zeg):
zoekt en vindt (?) met spoed goede Hulp/Vrijwilligers!
Om te helpen met:
- het schoonmaken van de plavuizen vloer van ruimtes van in totaal 50 m2.(wit stof van kalk)
of/en
- het witten met muurverf en een roller van het plafond en de muren voor de laatste keer.
of/en
- licht schuren en schilderen van 2 deuren met grondverf en aflakken ervan en ook 2 ramen
of/en
- naar beneden tillen van meubelen, kleine kastjes, 4 stoelen en 2 (gedemonteerde) bedden kleding, tapijttegels, 2 rollen vloerzeil en nog wat klein spul.
WIE helpt ermee???
Ik geloof in GOD en dat daarmee er heel veel mogelijk is.......
maar
Een Wonder duurt meestal wat langer, vandaar dat ik om uw Hulp vraag.
Er is ter ondersteuning:
- alle benodigde materialen en
- thee, koffie, water, sap, e.d. koekje erbij(?) en voldoende te eten
- en ook humor, muziek en evt. een goed gesprek, over wat dan ook.
- een roze bril en ook roze hoed om alles positief ;) te blijven bekijken
- Kortom het kan LEUK en GEZELLIG worden.
-- WIE helpt ermee???
Er blijven ook nog veel spullen, allerlei meubelen, verlichting, gordijnen vitrage en andere huishoudelijke gebruiksartikelen over, want het is voor mij de bedoeling om met veel minder spullen gelukkiger te worden!
Wanneer u zelf daarvan iets of meerdere dingen kunt gebruiken mag u daar natuurlijk GRATIS van uitzoeken en meenemen.
FInancieel wordt er nauwelijks of geen vergoeding gedaan, natuurlijk wel uw reiskosten e.d.
Ik dank onze GOD bijvoorbaat,
(wees niet bang dat ik je met t geloof, de bijbel ofzo om de oren sla, haha maar ik vertel je met liefde mijn verhaal over mijn goddelijke ervaring.....;)
BIJVOORKEUR via SMS, telefonisch of (Whats)app reageren!
Met Hartelijke Groeten,
Ab
Heel Jammer maar dit moet helaas toch worden gezegd:
RESPECT A.U.B. & ALLEEN EEN SERIEUZE REACTIE WORDT BEANTWOORD!!!
Op negatieve en anonieme berichten, ook die zonder naam, wordt helaas niet gereageerd, daar heeft u overigens ZELF, vroeg of laat, het meeste last van!!