ID: 54477
Omschrijving
Afgelopen januari heb ik de twee pullys gekocht voor 60 euro per stuk. Deze zijn beide 3 dagen gedragen. Maat xxs (98-104) de jas is niet nieuw maar ziet er nog goed uit. Er zit aan de binnenkant van de kraag een gaatje ( zie foto) maar dit is niet zichtbaar als je de jas aan hebt. Maat jas is 86 maar mijn dochter had hem met de wintersport aan en heeft maar 98-104. Eventueel ook nog nieuw thermo-ondergoed en andere pullys nieuw over te nemen.