ID: 10092
Verheugt u zich ook zo op de alcoholavonden van de buren ?
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Binnenkort wordt het warmer weer buiten.
En helaas heb ik werkloze buren zonder kinderen die dan ELKE avond vanaf 14 uur tot 1 uur snachts met behoorlijk wat drank op buiten "gezellig" zitten te praten en onder invloed van veel drank overal om lachen , vaak met de hele tokkiefamilie bij elkaar..
Valt dit nu onder overlast?
Ik reageer alleen op relevante reacties.
En helaas heb ik werkloze buren zonder kinderen die dan ELKE avond vanaf 14 uur tot 1 uur snachts met behoorlijk wat drank op buiten "gezellig" zitten te praten en onder invloed van veel drank overal om lachen , vaak met de hele tokkiefamilie bij elkaar..
Valt dit nu onder overlast?
Ik reageer alleen op relevante reacties.