ID: 915
IT Servicedeskmedewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De ICT ServiceDesk in Zwolle is het single point of contact voor IT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van Enexis. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn en doet dat door klantgericht te zijn, de spin in het web te zijn tussen alle partijen en continu te verbeteren door onder andere feedback te vragen aan de interne klant. Wij werken op een Agile wijze waarbij de product owner verantwoordelijk is voor het product ICT ServiceDesk.
Functieomschrijving
Als Medewerker IT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van Enexis over onder andere werkplekken, businessapplicaties en telefonie. Jij handelt deze 1e lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling uiteraard ook onderdeel van je werk is. De meldingen komen via telefoon en e-mail binnen. Er zijn meerdere targets die wij hanteren in ons werk. Zo is ons uitgangspunt dat je 80% van de informatieverzoeken en meldingen zelfstandig oplost. Waar nodig kan je doorverwijzen naar de 2e lijns. Ook verwachten wij dat je de inkomende gesprekken binnen 20 seconden beantwoord, om zo de kwaliteit en klanttevredenheid te optimaliseren.Wat kun jij van Adecco verwachten?- Het bruto uurloon bedraagt voor deze functie tussen de €13 en €17 bruto per uur- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je alle kosten vergoed. Met de auto krijg je €0,13 per kilometer.- 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)
Functie-eisen
Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding en HBO - werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in het leveren van klantgericht support op onder andere Windows 7/10, Office 365, Active Directory en kennis en ervaring van ITIL. Uiteraard heb je daarnaast goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden en ervaring met Agile werken.Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Peter van t Hul via 038-4225655 of stuur een e-mail naar zwolle@adecco.nl .Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Zwolle, telefoonnummer (038) 422 56 55. Referentienummer van deze vacature: 048201805002.
De ICT ServiceDesk in Zwolle is het single point of contact voor IT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van Enexis. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn en doet dat door klantgericht te zijn, de spin in het web te zijn tussen alle partijen en continu te verbeteren door onder andere feedback te vragen aan de interne klant. Wij werken op een Agile wijze waarbij de product owner verantwoordelijk is voor het product ICT ServiceDesk.
Functieomschrijving
Als Medewerker IT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van Enexis over onder andere werkplekken, businessapplicaties en telefonie. Jij handelt deze 1e lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling uiteraard ook onderdeel van je werk is. De meldingen komen via telefoon en e-mail binnen. Er zijn meerdere targets die wij hanteren in ons werk. Zo is ons uitgangspunt dat je 80% van de informatieverzoeken en meldingen zelfstandig oplost. Waar nodig kan je doorverwijzen naar de 2e lijns. Ook verwachten wij dat je de inkomende gesprekken binnen 20 seconden beantwoord, om zo de kwaliteit en klanttevredenheid te optimaliseren.Wat kun jij van Adecco verwachten?- Het bruto uurloon bedraagt voor deze functie tussen de €13 en €17 bruto per uur- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je alle kosten vergoed. Met de auto krijg je €0,13 per kilometer.- 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)
Functie-eisen
Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding en HBO - werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in het leveren van klantgericht support op onder andere Windows 7/10, Office 365, Active Directory en kennis en ervaring van ITIL. Uiteraard heb je daarnaast goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden en ervaring met Agile werken.Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Peter van t Hul via 038-4225655 of stuur een e-mail naar zwolle@adecco.nl .Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Zwolle, telefoonnummer (038) 422 56 55. Referentienummer van deze vacature: 048201805002.